sobota, 13 grudnia 2014

Śniadanie na sobotę #18




Przepraszam za takie opóźnienie dzisiaj! Pierwszy raz od dawna w weekend nigdzie nie wychodzę (update: nie wychodzę wieczorem ;)), a mam mniej czasu niż zwykle. Dopiero wróciłam z miasta ze świątecznych zakupów, oczywiście nie udało mi się dostać wszystkich potrzebnych rzeczy, ale za to objadłam się dobrym ciastem i sushi ;)
PS Zdjęcia śniadania robione w biegu, a jadłam je na stojąco, bo musiałam już uciekać z mieszkania :D



Tortilla na słodko

Składniki (1 porcja)
  • 1 duży placek tortilii
  • ok. 75-80 g białego sera
  • łyżka śmietany
  • płaska łyżka cukru z wanilią
  • czubata łyżka masy makowej
  • ew. jabłko, cynamon

Ser rozgnieść z cukrem i śmietaną, posmarować tortillę (ja kładę serek na 1/4 placka), rozłożyć na nim masę makową i zawinąć w trójkąt. Podsmażyć na suchej, teflonowej patelni z obu stron, podawać ciepłe. Smacznego! :)





1 komentarz:

  1. ciekawy pomysl z tą tortillą na słodko :) zaciekawiłaś mnie tym, na pewno zrobię kiedyś!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na blogu i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...